Witam w mojej kuchni! Rozejrzyj się i wybierz coś pysznego ;)

Szaszłyki z kalarepką

Autorka 14:13 , , , , , , , , , , ,

Świetne wykorzystanie tego sezonowego, bardzo zdrowego i smacznego warzywka. Dziś przedstawiam propozycję z grilla. Kalarepka w tej formie jest lekko chrupiąca, ale nie traci swojego aromatu.

Składniki:
(6 szaszłyków)
  • 1/2 czerwonej papryki
  • 1 nieduża kalarepka
  • 1/2 czerwonej cebuli
  • ok. 250 g mięsa drobiowego (u mnie indyk)
  • oliwa
  • przyprawa grillowa (u mnie Grillowa klasyczna Prymatu)
Przygotowanie:
Na około 2 godziny przed pieczeniem należy wymieszać przyprawę z oliwą i tak przygotowaną marynatą doprawić pokrojone w kostkę mięso i kalarepę.

Pokrój w kawałki paprykę i cebulę.

Na patyczki do szaszłyków lub szpadki nadziewaj kolejne składniki wg własnej kompozycji. U mnie: mięso, papryka, kalarepa, cebula.

Piecz przez kilkanaście minut na ruszcie lub w piekarniku z opcją grilla.

Podawaj z grzankami, bruschettą i ulubionym sosem.

Smacznego!

Wypróbuj również:

3 komentarze

  1. fajny pomysł:) pyszny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie się zastanawiałam co wziąć jutro na grilla... teraz już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię bardzo kalarepę, ale jeszcze jej nie grillowałam, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię :) Zapraszam ponownie!