Witam w mojej kuchni! Rozejrzyj się i wybierz coś pysznego ;)

Malinowe smoothie z limonką

Autorka 09:51 , , , , , , , , , , ,

W poszukiwaniu lekkostrawnych i wartościowych przekąsek, na które zapotrzebowanie ostatnio bardzo u mnie wzrosło, natknęłam się na świetną aplikację z przepisami na smoothie w różnych konfiguracjach. Jedną z nich było to, na którym bazowałam przygotowując ten przepis. Oryginał wykorzystuje truskawki, natomiast ja, z braku świeżych i pachnących, posłużyłam się mrożonymi malinami i wyszło pysznie! 
Również pomaga w nakłonieniu dziecka-niejadka do zjedzenia kilku łyżeczek płatków owsianych, jeśli dodawać je do tego wspaniałego deseru.


Składniki:
(2 szklaneczki)
  • 1 - 1,5 szkl. mrożonych malin
  • 2 łyżki świeżych liści mięty
  • 1 łyżeczka soku z limonki
  • 4 łyżeczki brązowego cukru
  • 100 ml wody
  • opcjonalnie: płatki owsiane do posypania, łyżka jogurtu naturalnego


Przygotowanie:
Do blendera włóż maliny, dodaj sok z limonki, cukier, wodę i liście mięty. Całość zmiksuj.
Przelewaj łyżką do pucharków lub szklaneczek.

Możesz posypać musli, dodać jogurt.
Gęsty - do zjedzenia łyżeczką.

Smacznego!

Wypróbuj również:

1 komentarze

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię :) Zapraszam ponownie!