Witam w mojej kuchni! Rozejrzyj się i wybierz coś pysznego ;)

Ser koryciński w roli głównej

Autorka 21:24 , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Przepyszna sałatka powstała dzięki udanym łowom na sobotnim pikniku kulinarnym. Spośród wielu regionalnych propozycji zakupiłam, między innymi, przepyszny ser koryciński w zalewie ziołowo - czosnkowej na oliwie. 

Oczywiście obecność boczku nieobowiązkowa, ale z racji tego, że ja jestem zdecydowanym mięsożercą, innej opcji nie widziałam ;)

Składniki:
(dla 2 osób)
  • kuleczki serowe sera korycińskiego
  • pomidorki cherry
  • 5 plastrów boczku parzonego
  • kiełki brokuła
  • oliwa z oliwek
  • świeża bazylia

Przygotowanie:
Pomidorki pokrój na połówki, wymieszaj w miseczce z kulkami sera, dodaj oliwę. 
Boczek pokrój w paseczki, dodaj do reszty. 
Posiekaj zioła i dodaj do reszty. Całość wymieszaj i wyłóż na talerz. 

Posyp kiełkami i polej oliwą. 

Podawaj z grzankami lub bagietką (a najlepiej ciepłą, pieczoną bagietką).

Smacznego!

Wypróbuj również:

1 komentarze

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię :) Zapraszam ponownie!