Witam w mojej kuchni! Rozejrzyj się i wybierz coś pysznego ;)

Makaron z sezonowym pesto, fasolką i kiełbaską

Autorka 12:58 , , , , , , , , ,

Sezonowo i pysznie, bo makaronowo :)

Składniki:
(na 3 porcje)


  • makaron penne
  • 3 garści fasolki szparagowej
  • 2 nieduże chude kiełbaski
  • czerwona cebula
  • pół szklanki sezonowych ziół: pietruszka, lubczyk, koperek
  • ząbek czosnku
  • 1/4 szkl. oliwy z oliwek
  • ok. 2 łyżki tartego sera żółtego
  • sól


Przygotowanie:

Fasolkę oczyść i wrzuć do osolonego wrzątku. Gotuj pod przykryciem przez 15 minut.

Ugotuj makaron wg przepisu na opakowaniu.

Kiełbaskę pokrój w paski i usmaż na chrupiąco.

Pokrój cebulę na półplasterki i dodaj do kiełbaski. Smaż do zeszklenia.

Przygotuj pesto: do miseczki blendera wrzuć zioła, ząbek czosnku i wlej oliwę. Zmiksuj i zalej ugotowany makaron. Dokładnie wymieszaj.

Do makaronu dodaj ugotowaną fasolkę i kiełbaskę z cebulą. Wymieszaj. Wyłóż na talerze i posyp startym żółtym serem.

Smacznego!


Wypróbuj również:

4 komentarze

  1. Podoba mi się bardzo wygląd bloga, bardzo delikatny. Tak samo zdjęcie, a potrawa no cóż jestem miłośniczką pesto, więc ląduje do ulubionych.

    PS. warto usunąć weryfikację obrazkową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :) zapraszam częściej

      Usuń
  2. Makaron z pesto mogłabym jeść non stop, więc przepis bardzo przypadł mi do gustu, koniecznie do wypróbowania:)

    A na bloga trafiłam dzisiaj przypadkiem i na pewno będę zaglądać częściej, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przygotowaniu kolejna odsłona pesto, więc zapraszam!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię :) Zapraszam ponownie!