Witam w mojej kuchni! Rozejrzyj się i wybierz coś pysznego ;)

Czekoladowy deser z mikrofali - BROWNIE

Autorka 12:33 , , , ,

Zainspirowana przepisem Dusi i skuszona szybkością wykonania tego deserku - wypróbowałam i polecam!

Brownie to klasyczny deser czekoladowy, przypominający konsystencją plastelinę :) Tak ma być - to jego urok.

Pyszny i bardzo słodki.

Podaję ilości, których użyłam dla nas dwojga, ale jak dla nas było tego za dużo (słodkie!)

Składniki:
  • 0,5 szkl. mąki
  • 0,5 szkl. cukru
  • 4 łyżki kakao
  • szczypta soli
  • 4 łyżki oleju
  • 6 łyżek wody gazowanej
opcjonalnie:
  • bita śmietana
  • lody
  • wiśnie (lub dżem wiśniowy)
Przygotowanie:

Suche składniki wymieszaj w miseczce.
Dodaj wodę i olej. Wymieszaj.

Przełóż do mniejszych, ale dość wysokich naczynek (np. kubeczki).
Wstaw do mikrofali i piecz na najwyższej mocy przez ok. 3 minuty.

Polej ulubionym dodatkiem i zajadaj! :)

Smacznego!

Wypróbuj również:

7 komentarze

  1. Super, że smakowało :) No tak moja rodzinka lubi wszystko bardziej słodkie niż inni :) Pochwal się zdjęciem na fanpagu :)
    ps.warto usunąć weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał. Nigdy nie robiłam czegoś tak pysznego z mikrofali. Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie, niestety mi taki deser z mikrofali właśnie nigdy nie smakował. Możliwe, że źle dobierałam składniki. Teraz niestety już nie mam mikrofali ale za to więcej miejsca w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz spróbowałam zrobić takie cudeńko z mikrofalówki... Wyszło pcha!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem osobiście wielką zwolenniczką jeśli chodzi o ciasto brownie i mogę śmiało stwierdzić, że jest to moje najlepsze ciasto. W szczególności gdy zrobię je jeszcze z przepisu https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/porady/desery-i-przekaski/jak-upiec-idealne-brownie/ to wiem, że wszystkim będzie smakowało. Niestety jakoś nie widzę tego ciasta robione w kuchence mikrofalowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię :) Zapraszam ponownie!