Witam w mojej kuchni! Rozejrzyj się i wybierz coś pysznego ;)

Czerwone pesto

Autorka 20:31 , , , , , , , ,

Pyszna improwizacja powstała z potrzeby urozmaicenia zwykłego pesto, które zaczęło mi się już powoli nudzić. Mężuś je uwielbia, więc jest często. Jak dla mnie za często ;)

Składniki:
  • pęczek świeżej bazylii
  • ok. 50 ml oliwy z oliwek
  • ząbek czosnku
  • ostry ser 
  • 4 plastry pomidorków suszonych
  • ok. 50 ml oliwy z suszonych pomidorów
Przygotowanie:
Makaron ugotuj wg przepisu na opakowaniu.

Do pojemnika od blendera wsyp liście bazylii, ząbek czosnku, pomidorki i zalej oliwą. Wszystko miksuj. Dodaj tarty ser.

Sosem polewaj makaron.

Smacznego!

Wypróbuj również:

7 komentarze

  1. I w końcu wiem jak proste jest wykonanie domowego czerwonego pesto, które mogę użyć do pizzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak się czegoś uczepię, to będę jadła non stop;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pasty wszelakie! a takie proste i szybkie to już w szczególności ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być pyszne, tym bardziej, że występuje tam mój ukochany makaron ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię :) Zapraszam ponownie!