Witam w mojej kuchni! Rozejrzyj się i wybierz coś pysznego ;)

Gin, Sprite & Lime

Autorka 21:19 , , ,

Mała modyfikacja klasycznego drinka, w której tonik zastąpiłam Sprite'em, dlatego, że toniku nie lubię. Smaki ładnie się połączyły, a opatrzone odrobiną soku z limonki i miętką, przypominają Mojito :)

Składniki:

  • 1 miarka Ginu Lubuskiego
  • 2-3 (jak kto woli) miarki Sprite
  • 2 łyżki soku z limonki
  • plaster limonki
  • lód
  • kilka listków mięty

Przygotowanie:
Do szklaneczki z lodem wlej: gin, sprite i sok. Wymieszaj. Dodaj 2 listki mięty i zmiażdż je (np. widelcem). Udekoruj listkiem mięty, dodaj plasterek limonki.


Wypróbuj również:

2 komentarze

  1. Uwielbiam mojito! to też wygląda pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam najbardziej lubię gin&tonic, ale taką wersją też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię :) Zapraszam ponownie!