Witam w mojej kuchni! Rozejrzyj się i wybierz coś pysznego ;)

Rybne risotto

Autorka 21:25 , , , , , , , , , , , , , ,

Do tego improwizowanego dania użyłam składników, które pozostały mi z przygotowania ogromnej uczty-sushi na kolację wcześniejszego wieczoru. Pozostały skrawki filetów świeżych ryb, ugotowany ryż i świeże warzywka. Z tych "resztek" przygotowałam pyszne, wyraziste w smaku śniadanko.

Składniki:
(dla 2 osób)
  • ok. 100 g kleistego ryżu (ja wykorzystałam ugotowany ryż do sushi)
  • 2 płatki filetu z łososia
  • 2 płatki filetu z halibuta
  • 3 plasterki tuńczyka wędzonego
  • pęczek szczypiorku
  • sos sojowy (do sushi)
  • 1/4 ogórka szklarniowego
  • 1/4 papryki czerwonej
  • kiełki z brokuła

Przygotowanie:
Rybę pokrój w kostkę i smaż na odrobinie oleju. Skrop sosem sojowym.

Ugotowany ryż (jeśli masz surowy ryż do sushi przygotuj go wg przepisu: TUTAJ) dodaj do ryby, wymieszaj i podgrzewaj razem. 

Całość wyłóż na talerze i posyp świeżym szczypiorkiem. Dodaj pokrojone w paski świeże kiełki i warzywa: paprykę, ogórek. 

Podawaj ciepłe.

Smacznego!

Wypróbuj również:

0 komentarze

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię :) Zapraszam ponownie!