Witam w mojej kuchni! Rozejrzyj się i wybierz coś pysznego ;)

PANCAKES

Autorka 10:28 , , , , , , ,


Składniki:
(dla 2 osób)
  • 1,5 szkl. mąki
  • 1 jajko
  • 1 szkl. mleka
  • 0,5 szkl. jogurtu naturalnego lub maślanki
  • 0,25 szkl. cukru pudru
  • szczypta soli
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 0,25 szkl. oleju
+ ulubione dodatki

Przygotowanie:

W misce wymieszaj suche składniki (mąkę, cukier, sól, sodę, proszek do pieczenia).
W oddzielnej misce wymieszaj mokre składniki (jajko, mleko, jogurt, olej).
Połącz wszystkie składniki - wsyp suche do mokrych, cały czas mieszając aż do uzyskania jednolitej masy. 

Rozgrzej małą patelnię z nieprzywierającą powłoką. Nalewaj porcjami ciasto i smaż na niewielkiej mocy palnika. Kiedy na całej powierzchni placka pojawią się pęcherzyki - to znak, żeby już obrócić go na drugą stronę. 

Podawaj z ulubionymi dodatkami.

Smacznego!

Wypróbuj również:

5 komentarze

  1. Przyznam, że też jeszcze nie robiłam, ale skoro te Twoje są tak piękne to i ja ten przepis wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, są łatwiejsze niż sądziłam, a jakie pyszne!

      Usuń
  2. Też robię podobne, są super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobre, jak już obcykałam optymalną temp do smażenia wyszły mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej smakują z syropem klonowym. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię :) Zapraszam ponownie!