Witam w mojej kuchni! Rozejrzyj się i wybierz coś pysznego ;)

Makaron tricolore z owocami morza i szpinakiem

Autorka 13:35 , , , , , , , , ,

Prosta, kolejna już wariacja na temat owoców morza. Uwielbiam ich połączenie z makaronem. Lubię połączenie makaronu ze szpinakiem, a więc postanowiłam tym razem połączyć wszystko w jednym. Nie, nie było tego wszystkiego za dużo. Wyszło w sam raz. 

Składniki:
(2 porcje)
  • makaron świderki trójkolorowy
  • 300g mrożonych owoców morza (u mnie mieszanka)
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki kukurydzy
  • 1 łodyga selera naciowego
  • 4 łyżki mrożonego szpinaku
  • 1/4 czerwonej papryki
  • oliwa
  • masło do podsmażenia
  • sos sojowy do smaku

Przygotowanie:
Makaron ugotuj wg przepisu i upodobań.

Na maśle lekko przyrumień posiekany lub wyciśnięty czosnek. 
Selera pokrój na cienkie plasterki i dodaj do czosnku. Podsmażaj razem przez minutę.
Dodaj owoce morza i duś pod przykryciem przez 5 minut. Dodaj szpinak i podsmażaj do odparowania.
Paprykę pokrój w krótkie paseczki i dodaj do reszty. Ja paprykę podsmażam bardzo krótko: 1-2 minuty, bo wolę kiedy jest chrupiąca. Dodaj też kukurydzę. 
Całość dopraw do smaku sosem sojowym, solą i pieprzem.
Na koniec wymieszaj wszystko z makaronem i oliwą z oliwek.

Smacznego!

Wypróbuj również:

1 komentarze

  1. Dania makaronowe z owocami morza są przepyszne. Moim ulubionym przepisem jest https://mowisalmon.pl/przepisy/rigatoni-z-wedzonym-lososiem-mowi-ze-szpinakiem-i-smietana/ bo łosoś to moja ulubiona ryba. A makaron uwielbiam w każdej postaci więc jest to dla mnie przepis idealny. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię :) Zapraszam ponownie!