Witam w mojej kuchni! Rozejrzyj się i wybierz coś pysznego ;)

Roladki z cukinii z serkiem i papryką

Autorka 21:27 , , , , , , , , , , ,

Pyszne, zaimprowizowane jakiś czas temu na potrzeby wieczornego spotkania ze znajomymi. Od dawna miałam już ochotę wypróbować często pojawiające się pomysły na cukinię na surowo. Z połączenia tego, co gdzieś kiedyś widziałam z tym, co udało się zapamiętać i zaimprowizować wyszła taka pyszność. Nie sądziłam, że cukinia może być tak smaczna na surowo. Moje roladki udekorowałam płatkami szynki parmeńskiej i oliwkami.

Składniki:
  • duża, młoda cukinia
  • serek philadelphia ziołowy
  • serek topiony
  • 1/4 czerwonej papryki

Przygotowanie:
Cukinię umyj i pokrój wzdłuż obieraczką do warzyw na długie cienkie taśmy. 
Wybierz najładniejsze i najszersze.

Wymieszaj serek philadelphia z 2-3 łyżeczkami serka topionego.
Paprykę pokrój w drobniutką kostkę i wymieszaj z serkami.

Każdą z szerokich tasiemek cukinii smaruj niezbyt grubo mieszanką serków i zawijaj roladki.

Możesz polać sosem przygotowanym z musztardy i oliwy lub samą oliwą.

Ciekawie komponują się zagryzane chipsami typu nachos.

Smacznego!

Wypróbuj również:

0 komentarze

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię :) Zapraszam ponownie!